Ansatte

Bikuben og Maurtua

Benedikte Solem

Stilling: Barnehagelærer

Verneombud

Storbarn Markaplassen

Stilling: Barnehagelærer
Storbarn@markaplassen-barnehage.no

Amor Hurtic

Stilling: Barnehagelærer

Masterstudent

Rebekka Millerjord

Stilling: Barnehagelærer

Kjersti Nordtvedt Alsaker

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Pål Leer

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Linda Nordtvedt Henriksen

Stilling: Pedagogisk leder

Etterutdanning innen veiledelse

Anita Hammer

Stilling: Pedagogisk leder
anita@markaplassen-barnehage.no

Marthe Edvartsen

Stilling: Pedagogisk leder

Guri Sunde

Stilling: Pedagogisk leder
guri@markaplassen-barnehage.no

Erlend Øien

Stilling: Pedagogisk leder

Stedfortreder for daglig leder

Maria Helland

Stilling: Assistent
maria@markaplassen-barnehage.no

Barnehagelærerstudent

Kateryna Ostrovershenko

Stilling: Assistent

Utdannet billedkunstner

Elias Olstad Hammer

Stilling: Assistent

Marihøna og Humla

Storbarn Markaplassen

Stilling: Barnehagelærer
Storbarn@markaplassen-barnehage.no

Sarah Barkhald

Stilling: Barnehagelærer

Master spesialpedagogikk

Rebekka Millerjord

Stilling: Barnehagelærer

Benedikte Solem

Stilling: Barnehagelærer

Verneombud

Elisabeth Eliassen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Clara Franke

Stilling: Pedagogisk leder

Randi Ørsund

Stilling: Pedagogisk leder
randi@markaplassen-barnehage.no

Marthe Edvartsen

Stilling: Pedagogisk leder

Heidi Pedersen

Stilling: Pedagogisk leder

Etterutdanning innen veiledelse

Guri Sunde

Stilling: Pedagogisk leder
guri@markaplassen-barnehage.no

Eivind Haugland

Stilling: Assistent

Bachleorgrad innen Psykologi

Elisabeth Toften

Stilling: Assistent

Utdannet billedkunstner fra Statens kunstakademi

Ahmed Al-Sanfi

Stilling: Assistent

Assistent

Nihan Öngay Oguz

Stilling: Assistent

Utdannet antropolog

Tine Trondvold

Stilling: Assistent
tine@markaplassen-barnehage.no

Andre ansatte

Anita Feldt

Stilling: Kjøkkenassistent

Vigdis Saltrø

Stilling: Daglig leder
458 73 093
vigdis@markaplassen-barnehage.no

Master barnehageledelse